Vad-har-jag-skrivit-egentligen?!

Har kollat på mina sista blogginlägg från precis innan jag slutade att skriva. Herregud, jag måste ha varit uttråkad! Och mitt i en livet-är-så-himla-tråkigt-depression. Verkar som om jag har kommit över det :') Ska faktiskt försöka börja blogga igen! Inte för att jag har många läsare precis... x)
 
I dag var faktiskt ganska kul. Vi hade orientering på gympan, jag körde med en tjej i min klass, vi kom etta! Kanske har ändå lite orienterarblod i mig, pappa var ju det när han var liten ;)
 
I morgon har jag matteprov... Blä xP Algebra, det är jag rätt så dålig på. Fattar fortfarande inte hur jag ska kunna klara av såna där svåra ekvationer, man måste typ få alla bokstäver på en sida och nummer på andra, men när de byter sida blir de negativa om de var positiva först och positiva om de var negativa först. Helt efter på det xD
 
Nu tänker jag göra ett till inlägg om en rolig sida. Ja, jag måste göra separata inlägg. Det här är ett inlägg där jag ber om ursäkt över mitt hemska klagande, de få som läste sidan måste ha varit uttråkade!
Så, sorry! Inläggen kommer vara gladare framöver :)
 
Och så tänker jag ta ett steg till. I stället för att kalla mig själv Fairytail, tänker jag nu berätta att jag kallas för Bella. Dels för att det är kortare att skriva.
 
// Bella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fairytail.blogg.se

Blogg om mitt liv, en riktig fairy tail - svansen på en älva, alltså släpas jag efter the fairy tale that everyone's dreaming about.

RSS 2.0