Sports day

Idag har jag alltså sports day i Tibblevallen. Vi började egentligen typ 08:20 men eftersom vår klass har paus först så får vi komma 08:50, höhö. Vi kommer ha friidrott.
Jag gillar inte friidrott.
Särskilt inte höjdhopp, det är fan hemskt.
Vi slutar 11:00, men efter det har vi academic catch up day. Så 12:00 måste jag vara i skolan för att göra min sugiga rapp. Sen, 12:30, måste jag vara tillbaka i Tibble för att göra simningen! Phuu. Det blir allt en busy day. Och nu vill inte den dumma bussen komma. Jag kommer försent ju!

// Bella



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fairytail.blogg.se

Blogg om mitt liv, en riktig fairy tail - svansen på en älva, alltså släpas jag efter the fairy tale that everyone's dreaming about.

RSS 2.0