Random om allt

Det är söndag.
I don't like söndag. Cuz that means imorgon är det skola.
Håller på med någon sorts SO-uppsats, om den Brittiska koloniseringen 1500 och framåt. Så tråkigt! Och sen har jag en uppsats till, om minoritetsspråk. Jag valde finska (of course).
Från ett ämne till ett annat, Danmarks låt/uppvisning på eurovision igår var typ en kopia of Loreens! Danmark-tjejen var också barfota, hade sådär lösa kläder, låten var likadan... Men den var ganska bra ändå ;) Petra Medes sång i slutet var helt klart bäst (Y) Älskade också de här små klippen som visade hur Sverige är, särskilt den med Fredrik Reinfeldt (stavning?) och hans kopp x3
 
Det är 12 dagar kvar tills stallet.se stänger. Tills dess måste jag komma på hur print-screen funkar så jag hinner ta en massa foton av sidan.
 
// Bella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fairytail.blogg.se

Blogg om mitt liv, en riktig fairy tail - svansen på en älva, alltså släpas jag efter the fairy tale that everyone's dreaming about.

RSS 2.0