Kolonisering och farmliv

Jag håller på och försöker skriva en uppsats om Storbritanniens koloniseringsturné i 1500-talet och framåt. Det går, kort sagt, skit.
Jag har skrivit sju meningar på hela dagen.
Ja, jag har bara slösat bort min tid och fånat runt på diverse sidor. Jag borde jobba någon gång *suck*

Finland förlorade bronsmatchen också. BUUU!

Ikväll öppnar beta för farmliv.se, en till stallet.se-ersättningssida ;) Jag måste komma på ett riktigt bra namn som jag kan registrera direkt när jag öppnar så får jag både namnet och ett lågt ID! :D
Farmliv.se öppnar 21:30. Kolla in då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fairytail.blogg.se

Blogg om mitt liv, en riktig fairy tail - svansen på en älva, alltså släpas jag efter the fairy tale that everyone's dreaming about.

RSS 2.0