Ica, ica

Mamma kom hem, och meddelade till min glädje att hon hade glömt att köpa både ägg och mjölkfritt smör som jag behöver till att baka mina midnattskakor tills imorgon då vi har bokklubb. Vi ska ha en picknick utomhus efter halvsportsdayn, yay! Dock är min kompis Lina som är med i bokklubben allergisk mot mjölk så jag måste använda mjölkfritt smör då. Så skickades jag iväg på en shoppingtur, och nu ringer mamma varannan minut för att lägga till mer saker jag ska köpa xP Än så länge har jag samlat ihop smöret, äggen, gräddfilen och avocadon. Nu fattas äpplen och ärtskott, men det finns inga ärtskott så guess att jag får stå över det. Jag tror att mamma nämnde något mer men minns inte ett skit av det :P

// Bella, personlig shoppingassistent åt mamma

P.S. Laddade ner appen igen. So hard to write >.<



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fairytail.blogg.se

Blogg om mitt liv, en riktig fairy tail - svansen på en älva, alltså släpas jag efter the fairy tale that everyone's dreaming about.

RSS 2.0