Musikpresentation.

Japp. Imorgon har jag musikpresentation. Om Bob Dylan, som jag inte vet ett skvatt om. Har aldrig ens hört hans sånger, bara en som jag lyssnade på nyss xD Skulle egentligen ha The Rolling Stones (inte för att jag vet mer om dem), men snubben som jag presenterar med snodde min idé -_-
Idag lyckades jag övertala mamma att låta mig slippa konståkningsträningen på en och en halv timme. Slita så länge, bläää. Nej tack.
Men istället får jag hjälpa mamma med maten.
Hon är en tyrann.
Nåja, jag överlever. Allt är bättre än konståkning.
 
Imorgon har vi half-sports-day, orientering och basket, jää xD På orienteringen teamar jag med Norea (som jag körde med på onsdag) och så ska vi göra en vinnare till! :D
 
Have fuun
// Bella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fairytail.blogg.se

Blogg om mitt liv, en riktig fairy tail - svansen på en älva, alltså släpas jag efter the fairy tale that everyone's dreaming about.

RSS 2.0